×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 403

Απαντήσεις σε αιτήματα για τον αυτοκινητόδρομο

Απαντήσεις σε αιτήματα του Δήμου Καλαμάτας, κατοίκων και ιδιοκτητών ορισμένων περιοχών από τις οποίες διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος Τρίπολης – Καλαμάτας, δίδει η Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Μελετών – Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου του Υπουργείου Υποδομών.

ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΙΧΑΛΑΙΪΚΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Κατά τη διέλευσή του κοντά στα Μιχαλαίϊκα, βόρεια της Καλαμάτας, ο αυτοκινητόδρομος διασταυρώνεται με δρόμο που οδηγεί στην περιοχή αυτή. Για την εξυπηρέτηση όσων κατοικούν βόρεια του αυτοκινητοδρόμου, κατασκευάζεται από τον παραχωρησιούχο παράπλευρος δρόμος με κατεύθυνση από ανατολή προς δύση, που οδηγεί στη συνοικία Πέταλο. Οι κάτοικοι ζητούν να κατασκευασθεί άλλος παράπλευρος δρόμος με κατεύθυνση από τη δύση προς την ανατολή, που θα καταλήγει στο δρόμο προς Άγιο Φανούριο, στην περιοχή Αγιάννας. Η ΕΥΔΕ του Υπουργείου Υποδομών αναφέρει πως το αίτημα «δεν γίνεται αποδεκτό δεδομένου ότι:

1. Η υπόψη επέκταση και σύνδεση με την δημοτική οδό υλοποιείται με την κατασκευή τεχνικού γεφύρωσης υφισταμένου ρεύματος που δεν εντάσσεται στις συμβατικές υποχρεώσεις του Έργου Παραχώρησης

2. Το μεγάλο οικονομικό κόστος καθιστά απαγορευτική την υπόψη κατασκευή

3. Η επέμβαση σε υφιστάμενο ρέμα προϋποθέτει νέα περιβαλλοντική αδειοδότηση».

ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΜΒΟΥ ΑΡΦΑΡΩΝ

Η ΕΥΔΕ του Υπουργείου Υποδομών αναφέρει τα εξής σχετικά με αιτήματα παρόδιων του έργου ιδιοκτητών στην περιοχή του ανισόπεδου κόμβου Αρφαρών:

«1. Για την εξυπηρέτηση των ακινήτων που αποκόπηκαν από τη διαπλάτυνση – αναβάθμιση της υφιστάμενης Παλαιάς Εθνικής Οδού στα πλαίσια της κατασκευής του ανισόπεδου κόμβου Αρφαρών και ειδικότερα των ακινήτων α) με ΑΚΠ 722, ιδιοκτησίας Μ.Γ. του Δ. και β) με ΑΚΠ 723, ιδιοκτησίας Μ.Γ. του Δ. έχει ήδη διαμορφωθεί στοιχειώδης προσπέλαση παράλληλη της ΠΕΟ και η οποία απολήγει στον δεξιό παράπλευρο 16 και σε τοπική οδό

2. Η επέκταση της υπόψη προσπέλασης επί της απαλλοτριωμένης έκτασης του με ΑΚΠ 721, ιδιοκτησίας Μ. Α., Σ. Γ. και Σ. Χ., ήτοι μέχρι τα όρια της εγκεκριμένης απαλλοτρίωσης είναι εφικτή

3. Η σύνδεση της στοιχειώδους προσπέλασης με την υφιστάμενη ΠΕΟ και η αναβάθμισή της σε παράπλευρη του έργου οδό και η οποία θα εξυπηρετεί την ασφαλέστερη μετεπιβίβαση της υπεραστικής συγκοινωνίας καθώς και την εναλλακτική της ήδη κατασκευασμένης εισόδου επί της οικίας του Γ.Μ. δεν δύναται να υλοποιηθεί α) για λόγους ασφαλείας καθόσον στο σημείο σύνδεσης ελλοχεύει κίνδυνος ατυχημάτων β) δεν προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης και τις εγκεκριμένες μελέτες οδοποιΐας γ) απαιτείται πρόσθετο κόστος εργασιών

4. για την ασφαλέστερη μετεπιβίβαση επιβατών υπεραστικής συγκοινωνίας θα πρέπει να μειωθεί το μήκος της ήδη κατασκευασμένης νησίδας επί του δεξιού παράπλευρου 16

5. η απάλυνση της σύνδεσης της τοπικής οδού με το δεξιό παράπλευρο 16 είναι εφικτή με την εκμετάλλευση του εύρους απαλλοτρίωσης.

Προς τούτο καλούμε την ΜΟΡΕΑΣ ΑΕ όπως

  • Επεκτείνει τη στοιχειώδη προσπέλαση σύμφωνα με τα ανωτέρω
  • Εξετάσει την ασφαλέστερη στάθμευση του ΚΤΕΛ σύμφωνα με τα ανωτέρω
  • Την απάλυνση της σύνδεσης της τοπικής οδού με το δεξιό παράπλευρο 16 σύμφωνα με τα ανωτέρω».

© Copyright

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

2024

gcloud